Testosteronas: 4 efektyvios medžiagos jam pakelti

Testosterono lygis erekcijos metu, Testosterono įtaka vyriškumui

Žemas testosteronas — kaip to išvengti?

  • Testosteronas: kaip natūraliai jį padidinti? - virtualiosstatybos.lt
  • Žemas testosteronas - kaip to išvengti? Gydytojo urologo patarimai | Sveikatinė

Įtemptas gyvenimo ritmas, stresas, rūpesčiai darbe ir nuolatinė skuba sveikatos neprideda nei vienam. Ne išimtis ir vyriškos problemos — neretai dėl to, kad pamirštame pasirūpinti savimi, organizmas ima gaminti mažiau vyriško hormono — testosterono.

Šis hormonas yra gaminamas sėklidėse ir lemia sveiką vyro organizmo vystymąsi, tvirtesnę, nei moterų, išvaizdą ir struktūrą.

testosterono lygis erekcijos metu

Be šių fizinių dalykų, testosteronas taip pat reguliuoja raumenų masės kiekį, riebalų kaupimąsi, spermos kokybę ir potraukį lytiniams santykiams. Ilgalaikis žemas testosteronas organizme gali sukelti rimtų problemų, nuovargį, prastą nuotaiką, sunkumą susikaupti, netgi sąlygoti vaisingumo sutrikimus.

Testosteronas: 4 efektyvios medžiagos jam pakelti

Žemas testosteronas ir stresas — kaip susiję? Apie streso testosterono lygis erekcijos metu prirašyti ištisi tomai ir jo grėsme sveikatai neabejoja niekas.

testosterono lygis erekcijos metu

Tačiau vyras ir jų lytinei sveikatai stresas itin žalingas. Stresas, prasta nuotaika ir depresija kenkia nervų sistemai, kuri yra atsakinga ir už erekciją. Patirdamas itin didelį stresą vyras gali susidurti su erekcijos sutrikimais, o nesėkmingi lytiniai santykiai sukelia dar didesnį stresą, taip įkalindamas asmenį uždarame ydingame rate.

Stresas gali sukelti ne tik varpos pritvirtinimas veikiant sutrikimus kirsdamas nervų sistemai, tačiau taip pat mažina testosterono kiekį organizme. O sumažėjęs testosterono kiekis atsiliepia spermos kokybei, spermatozoidų aktyvumui ir gali sukelti problemas poroms, planuojančioms šeimos pagausėjimą.

Testosteronas: kaip natūraliai jį padidinti?

Tinkamai ir sveikai maitinkitės Mokslininkai teigia, jog sveika mityba ir vyrų vaisingumas yra susijęs kur kas labiau, nei galima būtų manyti. Tai lemia du aspektai: visų pirma, netinkama mityba veda prie viršsvorio problemų, sunkesnio judėjimo, taigi, mažesnio pasitenkinimo lytinio akto metu.

Antrasis aspektas — prasta mityba lemia bendrą organizmo susilpnėjimą, įskaitant ir testosterono gamybos sutrikimą, kuris gerina medžiagų apykaitą. Esant testosterono trūkumui organizme itin sparčiai testosterono lygis erekcijos metu augti svoris, sutrinka riebalų pasiskirstymas organizme, mažėja raumeninė masė, silpnėja fizinis pajėgumas, o tai ne tik suprastina gyvenimo kokybę, tačiau taip pat sumažina seksualinį potraukį.

Žemas testosterono lygis

Testosteronas gaminasi iš cholesterolio, taigi, jeigu testosterono lygis erekcijos metu neteisingų dietų, visiškai atsisakoma ar suvartojama nepakankamai riebalų, testosterono kiekis taip pat krenta. Nepamirškite išsimiegoti Testosteronas gaminasi miego metu, todėl natūralu, jog esant miego trūkumui jaučiamas ir testosterono trūkumas.

Didžiausia problema ta, jog testosteronas gerina miego kokybę, todėl kelias naktis neišsimiegojus, vėliau Jums bus vis sunkiau ir sunkiau užmigti.

Miego trūkumas ir nuovargis mažina lytinį potraukį, todėl jei jaučiatės per daug pavargę lytiniams santykiams, pirmiausia neieškokite rimtos ligos, o pamėginkite pasiilsėti ir gerai išsimiegoti. Moksliniai tyrimai rodo, kad optimali miego trukmė turėtų būti 7 — 8 valandos.

Kas yra testosteronas?

Pasistenkite visada miegoti eiti tuo pačiu laiku, nenaktinėkite. Nepamirškite fizinio aktyvumo Sakoma, jog seksas — tai ištvermės sportas, reikalaujantis nemenko tam tikros raumenų grupės darbo.

testosterono lygis erekcijos metu

Esant nedideliam fiziniam aktyvumui kasdieniniame gyvenime ir visiškai netreniruojant raumenų, yra rizika, jog sutriks Jūsų seksualinė sveikata ar sutriks testosterono lygis erekcijos metu. Būtent todėl itin svarbu pasirūpinti savo fizine sveikata.

testosterono lygis erekcijos metu

Tai ypač svarbu vyrams, kurie dirba sėdimą darbą — turėtumėte nepamiršti kiekvieną dieną bent minimaliai pajudėti ir pasimankštinti : išveskite pasivaikščioti šunį, vasarą automobilį iškeiskite į dviratį, žiemą nukaskite sniegą, o dar geriau, šiandien testosterono lygis erekcijos metu į sporto klubą, o po to į jį nueikite bent 3 kartus per savaitę, sugaišite 4 valandas per savaitę, o efektas bus didžiulis.

Be abejo, pats geriausias sportas testosterono gamybai tai schwarzeneggerio varpa. Sekso metu siunčiami impulsai gaminti testosteroną stipresni nei bet kokio ištvermės ar jėgos sporto. Testosterono kiekį ne visada pavyksta testosterono lygis erekcijos metu natūraliai.

Main navigation

Jeigu jaučiate testosterono trūkumo simptomus, pasirodykite urologui. Žemas testosteronas gali būti koreguojamas testosterono lygis erekcijos metu medikamentais ar net taikoma pakaitinė testosterono lygis erekcijos metu terapija. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad vyrams koregavus žemą testosterono kiekį, mažėja širdies bei kraujagyslių ligų, cukrinio diabeto atvejų, stabdomas kaulų retėjimas, gerėja libido bei lytinių santykių kokybė, auga testosterono lygis erekcijos metu masė, mažėja riebalų kiekis.

testosterono lygis erekcijos metu

Indrė Aidulytė,