Būdai padėsiantys pagerinti erekciją be medicininių medikamentų

Patarimai, kaip pakelti erekciją

Man 32 metai, o lovoje aš - absoliutus nulis.

Tačiau patarimai nebūtinai turi nutikti. Stevenas Lammas apibrėžė 11 veiksnių, kurie gali padėti vyrukams išlaikyti ilgalaikę stiprią erekciją — ir padidinti pasitenkinimą lytiniu gyvenimu. Pasirūpinkite savo širdimi Pasak Dr. Lammo, erekcijos kokybė yra tiesiogiai susijusi su jūsų širdies ir kraujotakos sistemos kaip pakelti erekciją.

kaip pakelti erekciją

patarimai, kaip pakelti erekciją

Stebėkite savo juosmenį Viršsvorio reikia vengti ne tik dėl noro atrodyti patraukliai — nors tai yra malonus šalutinis poveikis. Tai, kiek organizme yra riebalų, yra geriausias širdies ir kraujotakos sistemos problemų taip pat — patarimai, dėl kurių prastėja erekcija ženklas.

Jeigu jūsų liemens apimtis yra mažesnė nei 87 cm, jūsų organizme riebalų yra beveik neabejotinai mažai.

patarimai, kaip pakelti erekciją

O tai reiškia, kad tikimybė, jog susidursite su erekcijos sutrikimais yra mažesnė. Gerai išsimiegokite Miegant trumpiau nei po 7 valandas per parą patarimai hormonų, nuo kurių priklauso lytinė trauka ir potencija, produkcija ir lygio palaikymas.

Mankštos pratimai tiems, kam virš 40: rezultatai – vos po mėnesio

Paskutiniais miego ciklais prieš pabundant daugiausia kaip pakelti erekciją REM tipo miegu, kuomet daugiausiai sapnuojama. Šios miego fazės metu erekcija yra įprastinis dalykas — tai reiškia, kaip pakelti erekciją kuo ilgiau miegate, tuo geriau ir sveikiau į penį priteka kraujo. Neterškite savo kūno Jeigu rūkote ar vartojate narkotikus, erekcijos sutrikimai yra beveik neišvengiami.

Pranešti klaidą

Cigaretės ir narkotikai pažeidžia kraujagyslių sieneles, taip pat nukenčia ir penio kraujagyslės. Ir nors kol kas tikslus tokių pažeidimų vystymosi mechanizmas nežinomas, netgi saikingas alkoholio vartojimas daugiau nei po 1 stiliuką, taurę ar bokalą per dieną neigiamai veikia erekcijos kokybę.

Auginkite raumenis Kaip pakelti erekciją pratimai yra labai naudingi kaip pakelti erekciją ir kraujotakos sistemos sveikatai, tačiau svarmenų ribojimas taip pat yra labai svarbus. Visgi kai kurie vyrai per daug dėmesio skiria aerobiniams pratimams ir per mažai — jėgos treniruotėms, todėl susiduria su erekcijos problemomis.

Raumenų masės auginimas per savaitę du kartus visavertiškai treniruojant jėgą didėja metabolizmo greitis, padedantis palaikyti mažą riebalų kiekį ir gerą energingumą.

Nuorodos kopijavimas

Taip pat labai svarbu, kad tokios treniruotės didina testosterono išskyrimą, o šis skatina lytinį potraukį ir gerina sugebėjimus lovoje. Vien aerobiniais pratimais patarimai pasiekti neįmanoma.

Fiziniai pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti Kaip pakelti erekciją dydis: geg. Kad galėtume džiaugtis seksualumu, reika rūpintis savo sveikata. Lytinės sveikatos sutrikimai vyrams dažniausiai pasireiškia varpos erekcijos pablogėjimu, lytinio potraukio sumažėjimu, sėklos išsiveržimo ar orgazmo disfunkcija. Erekcijos sutrikimu apibūdinama būsena, patarimai vyras nuolat ar labai dažnai nesugeba pasiekti arba išlaikyti pakankamą varpos standumą, reikalingą lytiniam aktui atlikti, susilpnėja varpos standumas lytinio akto metu. Lytines potencijos sutrikimai vyrams sukelia nevisavertiškumo jausmą, psichologines problemas.

Kiekvienos jėgos treniruotės metu turėtų būti treniruojamos visos pagrindinės rankų, liemens ir kojų raumenų grupės. Kiekvienam pratimui pasirinkite tokius svarmenis, kuriuos galėtumėte pakelti 12 kartų iš eilės. Jeigu paskutinis pratimo kartojimas atrodo ganėtinai lengvas, vadinasi, raumenys dirba nepakankamai sunkiai — o tai reiškia, kad reikia šiek tiek sunkesnių svarmenų.

Vyrams senstant dažnai blogėja ir jų erekcija. Tačiau ar tikrai taip turi būti?

Mylėkitės tuščiu skrandžiu Sočiai pavalgius kraujotaka, reikalinga erekcijai, nukreipiama į skrandį. Todėl geriausia vengi sočiai valgyti bent dvi valandas prieš numatomą seksą.

5 dalykai, kurie padės geriau išlaikyti erekciją

Darykite tai dažniau Daugeliui vyrų daugiau sekso reiškia stipresnes erekcijas. Taip yra dėl to, kad seksas skatina testosterono išskyrimą. Kiekviena patarimai erekcija sukelia kraujo priplūdimą į penį, todėl į jį atgabenamos mitybinės medžiagos ir išplaunami šalintini junginiai. Venkite riebaus maisto Riebus maistas didina trigliceridų kiekį kraujyje.

Raktiniai žodžiai

Vienas neblogas būdas vengti trigliceridų tuo pačiu — ir nutukimo yra vadinamoji Viduržemio jūros kaip pakelti erekciją daug žuvies, daug skaidulų vaisių ir daržovių pavidalu. Pagalvokite apie maisto papildus Yra keletas maisto papildų, kurie, kaip pakelti erekciją, turi įtakos erekcijai.

Čia išvardintieji paprastai yra saugūs, tačiau, pasak Kaip pakelti erekciją. Lammo, prieš vartojant bet kurį iš jų, geriau pasitarti su gydytoju.

Žuvų taukai, kuriuose yra omega-3 riebiųjų rūgščių DHA ir EPA, yra naudingi širdies ir kraujotakos sistemai bei saugo nuo neurologinių sutrikimų. Su stipresne erekcija erekcija ryte esu sveikas vyras siejami vitaminai C bei D, žuvų taukai, kofermentas Q bei pušies žievės ekstraktas piknogenolis.

patarimai, kaip pakelti erekciją

Pastarasis pasižymi antioksidaciniu, priešuždegiminiu, antitrombiniu poveikiu — kaip pakelti erekciją reiškia, kad jis apsaugo nuo kraujo krešulių susidarymo. Tyrimais nustatyta, kad jis yra labai naudingas kraujotakai.

Kategorijos

Vitaminas D gali sumažinti širdies ir kraujotakos ligų riziką, o vien iš kontakto su saule gaunamo šio kaip pakelti erekciją retai kada pakanka. Venkite emocinio streso Emocinis stresas ne tik kaip pakelti erekciją susidomėjimą seksu — jis taip pat aktyvina simpatinę nervų sistemą, dėl kurios aktyvumo mažėja kraujagyslių elastingumas.

Be abejo, visiškai atsiriboti nuo streso neįmanoma, tačiau galite savo treniruočių režimą papildyti joga ar kitomis streso kontrolės priemonėms. Nuorodos kopijavimas 10 stipresnės erekcijos paslapčių Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.