Dienos kadras

Kodėl nariai yra stačios kreivės

Jis gyvas pavyzdys, kad mokslinės rekomendacijos bei jų įgyvendinimas praktikoje veikia. Valierius Jasiūnas © Asmeninio albumo nuotr.

kodėl nariai yra stačios kreivės

Profesoriui 71 metai, o jis vis kodėl nariai yra stačios kreivės fiziškai aktyvus, kupinas energijos, dirba ir padeda žmonėms vaduotis iš nugaros skausmo, konsultuoja sveikatos stiprinimo klausimais. Ir šiame straipsnyje jis dalijasi ne ilgaamžiškumo teorijomis, o praktikoje patikrintais veiksmingais senatvės atitolinimo receptais. Prieš nerdami į ilgaamžiškumo temą, su profesoriumi V. Jasiūnu sutariame, kad kalbėsime ne apie kiekybę, o apie kokybę, ne apie tai, kaip kuo ilgiau gyventi, užspaudus varpą kaip ilgiau išlaikyti gyvenimo kokybę.

Tikrai nei vienas vyresnio amžiaus žmogus senatvėje nenori tapti našta artimiesiems, anaiptol, norėtų ilgai neprarasti gebėjimo savarankiškai judėti ir mėgautis gyvenimu. Profesorius nuteikia optimistiškai kodėl nariai yra stačios kreivės tai ne tuščia svajonė, tik pradėti tuo rūpintis reikėtų jau nuo kodėl nariai yra stačios kreivės metų.

Nuo gimimo iki 20 metų kodėl nariai yra stačios kreivės augame, formuojamės, bręstame, vystosi visos funkcijos, mūsų gyvenimo kreivė kyla. Nuo 20 iki 30—35 metų laikomės tame pačiame lygyje, žinoma, jei neatsiranda sveikatos problemų.

Germanwings skrydis 9525

Kas lemia tos kreivės leidimosi greitį ir nuolydį? Priežasčių ne viena, tačiau profesorius pastebi, kad didžiausią poveikį daro savęs netausojimas, neekonomiškas organizmo resursų eikvojimas bei ilgalaikis stresas, kurį esame linkę malšinti neadekvačiomis maisto, alkoholio, fizinio krūvio formomis.

kodėl nariai yra stačios kreivės

O štai pagrindiniai sveiko ilgaamžiškumo pamato poliai, anot V. Jasiūno, yra trys: psichologinis stabilumas, adekvatus fizinis aktyvumas ir subalansuotas organizmo aprūpinimas maisto medžiagomis. Jei šie trys komponentai harmoningai sąveikauja tarpusavyje kodėl nariai yra stačios kreivės žmogus gali ne tik ilgai, bet ir kokybiškai gyventi. Atrodo, kad iš tokio, gyvenimo būdu tapusio, intensyvaus tempo ištrūkti praktiškai neįmanoma.

Tačiau prof. Atrodo paprasta, bet praktikoje ne vienam tai kodėl nariai yra stačios kreivės tikru iššūkiu. Jums atrodo daug? Bet aš pats laikausi tokio režimo. Visa paslaptis — laiko planavimas, kurio kiekvienas gali išmokti.

kodėl nariai yra stačios kreivės

Žmogus, pagautas emocijų, negaili savęs, atiduoda visas jėgas, o pirmadienį vėl grįžta į sėdimą rutiną… Pasekmės — mikrotraumos, nuovargis bei įvairūs sveikatos sutrikimai. Štai pats profesorius per mėnesį prieskonis erekcijai nužingsniuoja — km per 50—56 valandas. Kiekvieną pasivaikščiojimą jis registruoja išmaniųjų technologijų pagalba ir stebi savaitės, mėnesio, metų statistiką.

Tiek turėtume įveikti net sulaukę ties. Profesorius teigia, kodėl nariai yra stačios kreivės į jį besikreipiančių klientų fizinio aktyvumo statistika nedžiugina — jie per dieną surenka vos — žingsnių. Kuo gresia toks fizinės veiklos trūkumas? Jei žmogaus fizinis aktyvumas sumažėja iki žingsnių lygio ar dar mažiau, visos organizmo sistemos taip pat aptingsta ir pradeda ženkliai mažėti jo funkcinės galimybės. Tada ir prasideda — tai širdis sunegaluoja, tai skrandis, atmintis prastėja, atsiranda miego sutrikimai.

Profesorius Valierius Jasiūnas: kaip kuo lėčiau senti, o senatvėje neprarasti sveiko gyvybingumo

Tai, kad labai intensyvus fizinis krūvis nėra sveikatos ir ilgaamžiškumo garantas jau įrodė ne vienas tyrimas. Jasiūnas primena dar aisiais amerikiečių mokslininkų atliktą tyrimą, kurio metu buvo analizuojami žuvusių karių bei policininkų miokardo bei diafragmos biopsijos mėginiai.

Tiriamųjų amžius — 25—30 metų, visi jie gerai treniruoti ir parengti profesinei veiklai. Tačiau kodėl nariai yra stačios kreivės rezultatai parodė, kad kodėl nariai yra stačios kreivės biologinis amžius siekė jau 40—45 metus.

Čia kaip su automobiliu, gali važinėti rekomenduotinu greičiu, o gali lakstyti, spausti — degalų sąnaudos tokiu atveju iš karto šokteli, viskas greičiau dėvisi. Lygiai kodėl nariai yra stačios kreivės pat elgiasi kodėl nariai yra stačios kreivės mūsų kūnas. Po fizinio krūvio, sunkiai dirbęs raumuo atsistatyti galės tik jei jame vyks normali baltymų sintezė.

Jei mityboje baltymų trūksta ar per mažas poilsio intervalas iki sekančio fizinio krūvio — prasideda regresas. Net ir laikinas baltymų atsisakymas išprovokuoja didelį deficitą, o juk tai pagrindinė mūsų kūno statybinė, struktūrinė medžiaga.

Nepamirškite, kad odos raukšlių susidarymą taip pat įtakoja baltymo kolageno trūkumas.

O jei sportuojate — raumenų atsistatymui baltymai gyvybiškai svarbūs. Vienas kūno kilogramas per dieną turėtų gauti ne mažiau 1,5 g baltymų.

Į Seimą – N.Puteikis

Stokojančius žinių arba turinčius sveikatos problemų, pašnekovas ragina neeksperimentuoti, o pagalbos ar patarimo kreiptis į specialistus. Tačiau, anot V. Taip, mūsų misija — padėti išsivaduoti iš skausmo, bet taip pat ir išmokyti sveiko požiūrio į kūno resursų eikvojimą bei skatinti sąmoningumą prisiimti atsakomybę už savo sveikatą. Aš galiu parodyti kelią, bet juo eiti reikės kiekvienam asmeniškai.