Sekite mus:

Geresnei erekcijai, ką valgyti

Susiję straipsniai

Bet, pasirodo, tai, ką dedate į burną, gali turėti įtakos ir jūsų seksualinei sveikatai. Daugiau nei tris dešimtmečius sveikatos apsaugos srityje aktyviai besireiškianti amerikietė Joy Stephenson-Laws tvirtina — seksas ir maistas labai susiję.

Tiesa, vieno vitamino, mineralo, papildo ar maisto produkto, kuris stebuklingai pagerintų reikalus lovoje, ne vienos knygos apie sveikatą autorė neišskiria.

Tačiau apsaugoti savo seksualinę sveikatą ir ją pagerinti gali kiekvienas. Dėl to erekcija būna stipresnė.

paimk mano varpą ant varpos pasirodo vena

Pasak jos, nuolatinis alkoholio vartojimas ypač neigiamai veikia vyrų sveikatą. Sotieji riebalai, kurių gausu keptuose ir geresnei erekcijai varpos treniruotės namuose produktuose, gali smarkiai paveikti abiejų lyčių seksualinę sveikatą. Kadangi riebalai gali užkimšti arterijas, jie taip pat gali užkimšti ir gležnas genitalijų kraujagysles, o tai netgi sukelia erekcijos funkcijos sutrikimą, kai vyras negali pasiekti ir išlaikyti erekcijos, kuri leistų atlikti lytinį aktą su įsiskverbimu.

Paklausta, ar sveikesni žmonės mėgaujasi ką valgyti seksu, J. Sveiki žmonės yra linkę valgyti maisto produktus iš baltymų, angliavandenių, riebalų, vitaminų, mineralų ir vandens. Gera šių maistinių medžiagų pusiausvyra gali užtikrinti ne tik sveiką gyvenimo būdą, bet ir geresnį seksą. Moterims, norinčioms džiaugtis visaverčiu seksualiniu gyvenimu ir gera reprodukcine sveikata, Ką valgyti.

Stephenson-Laws patarė valgyti produktus, kuriuose yra daug geležies.

Rekomenduojamos prekės

Pavyzdžiui, mėsą, vėžiagyvius, riešutus, lapines daržoves. Pirmasis — geležies trūkumas gali geresnei erekcijai nuovargį ir ką valgyti. Nė vienas jų nepadeda sveikam seksualiniam gyvenimui.

erekcijos priklausomybė nuo prostatito kaip pagerinti erekcijos stiprumą

Antrasis — mažas geležies kiekis gali būti susijęs su nevaisingumu. Vyrams į savo valgiaraštį derėtų įtraukti daugiau maisto produktų, ką valgyti yra cinko. Jis atlieka svarbų vaidmenį gaminant reprodukcinius hormonus, pavyzdžiui, testosteroną, ir padeda prostatai gaminti skystį, kuris su sėklidžių gaminamais spermatozoidais bei sėklinių pūslelių sekretu sudaro spermą.

  • Ką reikia valgyti, norint užsiauginti varpą
  • Ką valgyti, kad lytinis gyvenimas būtų geresnis - DELFI Sveikata
  • Tam reikalinga sveika sėkla sperma — skystis, susidedantis iš spermatozoidų ir pridėtinių lytinių liaukų sekreto.
  • Bet pasirodo jie gali padaryti kur kas daugiau nei tik atvėsinti.
  • Gydyti varpos tepalą

Anot J. Stephenson-Laws, kai kurie tyrimai įrodo, kad cinkas gali taip pat padėti išvengti ankstyvos ejakuliacijos ką valgyti erekcijos funkcijos sutrikimo. Cinko galima rasti kiaušiniuose, piene, pupelėse ir sveikuose grūduose.

Main navigation

Moterys, norinčios padidinti savo libido, turėtų dažniau valgyti kalio turinčių maisto produktų, pavyzdžiui, ką valgyti, bulves su lupenomis, pupeles. Vyrams ji patarė ieškoti produktų, kurių sudėtyje yra afrikinio raugmio geresnei erekcijai amžinai žaliuojančio Afrikoje augančio medžio.

vyrų varpos vystymasis infuzija erekcijai

Savo lytine ką valgyti susirūpinusiems abiejų lyčių atstovams ji patarė nepamiršti ir kitų svarbių maisto medžiagų — antioksidantų, kalcio, vitaminų Geresnei erekcijai ir D. Neseniai paskelbtame savo straipsnyje J. Stephenson-Laws tvirtino, kad, pavyzdžiui, antioksidantai yra ypač geresnei erekcijai moterims, nes jie skatina kiaušinėlių vystymąsi ir juos apsaugo.

Antioksidantų gausu daugybėje vaisių, daržovių, žaliojoje arbatoje.

Reader Interactions

Pasak amerikietės, naujausi tyrimai patvirtino, kad pakankamas kalcio kiekis nėščių moterų organizme padeda sumažinti hipertenzijos ar pirmalaikio gimdymo riziką. Vitaminas C, kurio gausu citrusiniuose vaisiuose, braškėse, yra naudingas, nes padeda organizmui sintetinti reprodukcinius hormonus, pavyzdžiui, testosteroną, estrogeną ir kitus androgeninius hormonus.

Jis taip pat skatina kraujo tėkmę, o tai padeda lengviau pasiekti aukščiausią palaimos viršūnę. Apie vitamino Ką valgyti naudą kalbama daug, tačiau dažnai pamirštama pridurti, kad jis taip pat svarbus vyrų ir moterų seksualinei sveikatai.

  • Jums šiandien reikia erekcijos
  • Erekcijos sutrikimai: kaip pasiekti tvirtesnę erekciją be vaistų? - virtualiosstatybos.lt
  • Apie vyrus Erekcija yra sudėtingas procesas, kuris priklauso nuo jūsų širdies, smegenų ir kraujagyslių veiklos, taip pat ir nuo hormonų pusiausvyros ir netgi nuo nuotaikos.
  • Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m.
  • Kurie turėjo erekcijos problemų

Vitaminas D susidaro žmogaus odoje veikiant ultravioletiniams B spinduliams, tai yra saulės šviesai. Nedidelius vitamino D kiekius galima pasisavinti ir su maistu. Jo yra riebiose žuvyse, pavyzdžiui, lašišoje, kiaušinių ką valgyti, grybuose ir mėsoje. Ką valgyti skaityti!

Juozas Ruolia apie imuninės sistemos naikinimą. IMUNIT