Įvardijo blogo sekso priežastį

Erekcijos ir libido trūkumo priežastys. Jei vyriška jėga mažėja

Liepos 30, L. Testosterono trūkumo atveju pokyčiai vyksta visame vyrų organizme. Ypač jis daro įtaką urogenitalinei sistemai, netgi išvaizdai, tuo metu atspindinčią bendrą sveikatos būklę.

didžiausių vyrų varpų dydžiai

Vyrų organizme už hormonų gamybą atsakingi antinksčiai ir sėklidės. Apie 25 — 30 gyvenimo metus testosterono koncentracija kraujyje pasiekia maksimumą.

Kai intymumui trukdo vyrų sveikatos bėdos Nepaisant to, kad seksas ir seksualinė sveikata jau seniai nebėra tabu, net mln. Deja, šie stipriosios lyties atstovai atima iš savęs bei savo partnerių džiaugsmą patirti vieną didžiausių malonumų gyvenime. Tereikia neuždelsti ligų gydymo, labiau rūpintis profilaktika ir netikėti erekcijos sutrikimus gaubiančiais mitais. Nuovargis ar impotencija? Baisiausia, kad dažniausiai šiuo pramanu tiki patys vyrai.

Erekcijos ir libido trūkumo priežastys šis skaičius su metais mažėja. Norint nustatyti testosterono kiekį, reikia ištirti kraują.

6 tragedijos miegamajame

Būtina kreiptis į urologą, endokrinologą ar andrologą. Kaip padidinti testosterono kiekį Remdamasis tyrimų rezultatais, gydytojas skiria tinkamus vaistus. Paprastai tai pakaitinė hormonų terapija.

Tyrimai rodo, kad serotonino natūralios cheminės medžiagos, veikiančios nuotaiką skilimas gali vaidinti PE vaidmenį. Tam tikri vaistai, įskaitant kai kuriuos antidepresantus, gali paveikti ejakuliaciją, taip pat nervų pažeidimai nugaroje ar nugaros smegenyse. Fizinės slopintos ar uždelstos ejakuliacijos priežastys gali būti lėtinės ilgalaikės sveikatos problemos, šalutinis vaistų vartojimas, piktnaudžiavimas alkoholiu ar operacijos. Problemą gali sukelti ir psichologiniai veiksniai, tokie kaip depresija, nerimas, stresas ar santykių problemos.

Testosterono trūkumo prevencija Svarbiausia  prevencijos užduotis — sveikatos tausojimas: 1. Sveikas gyvenimo būdas, alkoholio bei tabako atsisakymas. Ekologiškai švarus maistas, turtingas vitaminais ir mineralais.

Kas yra testosteronas?

Pakankamas sveikų riebalų kiekis, nes testosterono  gamybai reikia cholesterolio. Patariama valgyti riešutus, sėklas, riebias žuvis, avokadą, maistą gardinti augaliniais aliejais.

Cukraus atsisakymas, nes suvalgius cukraus padidėja insulino kiekis, o dėl to laikinai sumažėja testosterono koncentracija.

kaip atkurti erekciją po 54 metų

Elementas cinkas sustabdo testosterono pasikeitimą į moterišką hormoną estrogeną, gerina spermos kokybę bei kelia spermatozoidų koncentraciją. Tuo tikslu dietologai rekomenduoja cinku turtingą maistą: austres, paukštieną, ruduosius ryžius, riešutus, sūrį, pupeles.

Saikingos dietos.

varpos dydžio palyginimas

Badavimas gali sukelti neigiamas pasekmes, pirmiausia  hormoninės sistemos pažeidimus. Saikinga fizinė apkrova. Tai liečia sportininkus, kurie ruošdamiesi varžyboms patiria pernelyg dideles apkrovas.

Organizmui reikia laiko pailsėti.

Susiję straipsniai

Išsekus organizmui sumažėja testosterono kiekis. Streso vengimas, nes padidėjęs kortizolio — streso hormono  kiekis slopina testosterono gamybą, be to, skatina riebalų kaupimąsi organizme. Tai neigiamai veikia urogenitalinę sistemą. Pakankamas įvairios varpos. Trūkstant naktinio miego, testosterono koncentracija ima mažėti, nes naktį vyksta intensyvi testosterono gamyba.

varpos padengtos taškais