Vyrų seksualinės problemos

Erekcija be libido, Kai intymumui trukdo vyrų sveikatos bėdos

  1. Bet pasirodo jie gali padaryti kur kas daugiau nei tik atvėsinti.
  2. Stebinantys patarimai iš vieno geriausių pasaulio ekspertų apie vyrų libido

Svarbu žinoti, kad reikšmingą vaidmenį vyro lytiniame gyvenime atlieka kraujospūdis. Tai, kas svarbu mūsų širdžiai — svarbu ir seksualinei sveikatai.

kaip padidinti varpą savarankiškai

Todėl turime pasirūpinti, kad tinkamai veiktų kraujotakos sistema. Štai, kas svarbu: Erekcija be libido kūno formas Širdies ir kraujotakos sistemą stiprinantys pratimai — vienas geriausių būdų pasirūpinti sveikata. Reguliariai mankštindamiesi mes rūpinamės savo širdimi ir taip geriname seksualinį pajėgumą.

5 dalykai, kurie padės geriau išlaikyti erekciją

Vos 30 minučių bėgimo, plaukimo ar kitos rūšies mankštos per dieną gali pakelti jūsų libido į padanges! Atsirinkti maisto produktus Maisto produktai, padedantys gerinti kraujotaką — yra svarbūs ir intymiam gyvenimui: Čili ir kiti pipirai.

Androgenų vyryškų hormonų kiekis yra labai svarbus vyrų seksualinei sveikatai.

Natūraliai aštrus maistas mažina hipertenzijos ir vaistai varpos jautrumui sumažinti pavojų. Šis daug kalio kaupiantis vaisius yra naudingas mažinant kraujo spaudimą, didinant seksualinį pajėgumą.

Svogūnai ir česnakai. Nors šių maisto produktų vengiame dėl nemalonaus kvapo, jie svarbūs mūsų kraujotakai. Omega-3 riebalų rūgštys.

Main navigation

Šios pagrindinės erekcija be libido riebalų rūgštys gerina kraujotaką. Jų gausu lašišoje, ančiuviuose, tune, avokaduose, alyvuogių aliejuje. Vitaminas B1. Tai erekcija be libido, labai svarbus sklandžiam nervų sistemos signalų perdavimui, įskaitant signalus iš smegenų į varpą. Šio vitamino gausu erekcija be libido, žemės riešutuose erekcija be libido pupelėse.

kas yra vyriška varpa

Kiaušiniuose daug kitų B grupės vitaminų. Jie padeda subalansuoti hormonų lygį. Tai gali sumažinti stresą, kuris dažnai ir slopina erekciją. Rasti laiko atsipalaiduoti Stresas gali turėti įtakos mūsų sveikatai, įskaitant ir lytinį potraukį ir potenciją.

Stresas neigiamai veikia širdies ritmą, didina kraujo spaudimą.

Kai varpa subliūkšta

Taip pat gali trukdyti erekcijai ir apsunkinti orgazmą, skatinti žalingus įpročius, galinčius pakenkti seksualiniam pajėgumui.

Mankšta — puikus būdas sumažinti stresą ir pagerinti sveikatą. Pokalbiai apie stresą su partneriu — ne tik ramina, bet ir sustiprina santykius. Atsispirti blogiems įpročiams Rūkymas ir alkoholio vartojimas erekcija be libido be libido atsipalaiduoti, bet neigiamai veikia seksualinį pajėgumą.

Nors tyrimai rodo, kad šiek tiek raudonojo vyno pagerina kraujo apytaką, per didelis alkoholio vartojimas gali turėti neigiamą poveikį.

Reader Interactions

Mažinti per dieną surūkomų cigarečių skaičių arba išvis mesti rūkyti — tai pirmas žingsnis, siekiant pagerinti potenciją ir sustiprinti seksualinę sveikatą. Gaudyti saulės spindulius Melatoninas — hormonas, padedantis užmigti, o taip pat mažinantis mūsų seksualinius poreikius.

Saulės spinduliai sustabdo melatonino gamybą organizme. Mažiau melatonino — reiškia didesnį lytinį potraukį.

atsiliepimai varpos siurblys

Išeikite į lauką ir pasimėgaukite saule. Tai padės sužadinti jūsų lytinį potraukį, ypač žiemos mėnesiais, kai organizmas šios medžiagos gaminasi daugiausiai.

kaip valyti ant varpos

Praktikuotis iki tobulybės Erekcija be libido, praktika, praktika! Seksas yra pati geriausia praktika, bet prailginti lytinio akto trukmę gali padėti ir masturbacija.

Vis dėlto, erekcija be libido, kaip masturbuojatės — irgi svarbu. Jei masturbuodamiesi skubate, lytinio akto su partneriu trukmė taip pat gali sutrumpėti.

Low Libido in Young Women

Išeitis — treniruotis: žaiskite su savimi tiek ilgai, kiek norite, kad truktų judviejų aktas. Erekcija be libido partnerystę Seksas — komandinis erekcija be libido žmonių užsiėmimas. Ypatingą dėmesį į savo lytinio partnerio pageidavimus atkreipiame ne tik todėl, kad mylėtis jam erekcija be libido gera, bet ir dėl to, kad tai padeda abipusiu sutarimu kontroliuoti meilės akto tempą.

kiek laiko varpa maža