Burokėlių sultys didina ištvermingumą

Burokėlių sulčių erekcija, Straipsniai

Turinys

    Peržiūrų skaičius: Ekseterio universiteto mokslininkai nustatė, burokėlių sulčių erekcija burokėliuose esantis nitratas mažina deguonies įsisavinimą, o tai palengvina mankštinimąsi. Nedidelio tyrimo ataskaitoje žurnale "Journal of Applied Physiology" teigiama, kad dėl burokėlių sulčių poveikio treniruočių rezultatai esti geresni nei jų nevartojant.

    burokėlių sulčių erekcija

    Jau anksčiau nustatyta, kad burokėlių sultys mažina kraujo spaudimą. Mokslininkai tikisi, kad naujieji duomenys gali padėti žmonėms su širdies ir kraujagyslių, kvėpavimo ir mataboliniais susirgimais, taip pat ir sportininkams, kuriems būtina ištvermė, praneša BBC. Mokslininkai tyrė aštuonis metų vyrus, kurie šešias burokėlių sulčių erekcija kasdien išgerdavo po pusę litro burokėlių sulčių, o po to atliko įvairius fizinius pratimus, įskaitant dviračio treniruoklio mynimą.

    Kitu atveju prieš atliekant tuos pačius pratimus vyrams šešias dienas buvo duodama placebo - juodųjų serbentų gėrimo. Išgėrę burokėlių sulčių, tiriamieji sugebėjo treniruoklį minti vidutiniškai 11 minučių ir 25 sekundes — 92 sekundėmis nekontroliuojama erekcija nei vartoję placebą.

    burokėlių sulčių erekcija

    Tai atitinka maždaug 2 procentus trumpesnį laiką tam pačiam atstumui įveikti. Vartojus burokėlių sultis, krajospūdis ramybės būsenoje irgi burokėlių sulčių erekcija mažesnis.

    burokėlių sulčių erekcija

    Mokslininkai kol kas burokėlių sulčių erekcija tikri, kaip konkrečiai burokėlių sultyse esantis nitratas padidina ištvermę, tačiau spėja, kad taip burokėlių sulčių erekcija todėl, kad tam nitratui virstant azoto oksidu, sumažėja per treniruotes organizmo sudeginamo deguonies kiekis.

    Andy Jones, kuris konsultuoja žymiausius britų lengvaatlečius, sako esąs nustebęs dėl gautų rezultatų, kadangi jų neįmanoma pasiekti "jokiais kitais žinomais būdais, įskaitant treniruotes".

    Jo nuomone, tyrimo rezultatais susidomės tiek profesionalūs sportininkai, tiek ir mėgėjai, be to, šios žinios kasdieniniame gyvenime gali padėti ir žmonėms, kurie kenčia dėl prastos fizinės formos.

    Juose gausu kasdien reikalingų maistinių medžiagų — B grupės vitaminųgeležies, mangano, vario, magnio ir kalio. Tai tikras rubino spalvos lobis, aprūpinantis medžiagomis, kurių nerasite kituose produktuose. Štai keli puikūs ir netikėti dalykai, kurie nutiks Jūsų organizmui, jeigu valgysite burokėlius. Pagerės kraujo spaudimas Burokėliuose gausu nitratų, kuriuos organizmas paverčia azoto oksidu, atpalaiduojančiu ir sutraukiančiu kūno indus — tad pastarieji virs tikru maistinėmis medžiagomis ir deguonimi aprūpinto kraujo greitkeliu.